Hulp bij inloggen
Als het inloggen niet lukt, heeft dit vaak één van de volgende oorzaken:
1. Vul je vouchercode altijd met hoofdletters in en de beveiligingscode met kleine letters
2. Onjuist vouchernummer ingevoerd
De vouchercode staat in het witte vlak op de voorzijde van de voucher. De code bestaat uit een combinatie van letters en cijfers en begint altijd met een cijfer. Bij vouchers die voor november 2007 zijn uitgegeven bestaat de code uit hoofdletters en kleine letters. Sommige letters zijn dan lastig te onderscheiden, zoals een hoofdletter I (van Isaak) en een kleine letter l (van Leo). Probeer in deze gevallen ook de andere optie. Bij vouchers die na november 2007 zijn uitgegeven speelt dit niet.
3. Ongeldig vouchernummer
Deze melding verschijnt als je al een bestelling hebt geplaatst met je vouchercode, de vouchercode niet herkend wordt of om een bepaalde reden geblokkeerd is. Neem dan contact met ons op via de Pluimen servicelijn: 010 213 66 66 (op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur) of stuur een bericht via dit formulier.
4. Verlopen voucher
Indien je Pluim voor november 2007 is uitgegeven, is je voucher misschien verlopen. Je kunt je voucher omwisselen voor een onbeperkt geldige voucher. Kijk bij de veelgestelde vragen voor de procedure.
5. Firewall
De beveiliging op je computer kan ervoor zorgen dat je niet kunt inloggen. Het is het makkelijkst om het dan eerst op een andere computer te proberen. Je kunt natuurlijk ook proberen de firewall uit te schakelen. Soms is dit niet mogelijk, omdat deze onderdeel is van een antiviruspakket of van het bedrijfsnetwerk. Als je het probeert vanuit een bedrijfsnetwerk, kun je je systeembeheerder vragen je te helpen.
Direct advies & hulp
Lukt het inloggen nog steeds niet? We helpen je graag. Neem contact met ons op via de Pluimen servicelijn: 010 213 66 66 (op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur) of stuur een bericht via dit formulier.